Ponad 227 tysięcy fanów aktualnie śledzi aktywność marki TEEKANNE na Facebooku. Z początkiem roku producent herbat awansował z 13 na 12 miejsce w segmencie napojów w rankingu Sotrender.
W styczniu 2016 marka zanotowała 3% wzrost liczby fanów. Do osób śledzących stronę dołączyło ponad 7 tysięcy użytkowników. Tylko w styczniu fani mogli wziąć udział w aż 2 konkursach. W pierwszym z nich partnerami TEEKANNE były marki NOVASOL i Fjord Line, w drugim - Wydawnictwo Znak. Marka zajmuje także 14 miejsce wśród profili z segmentu napojów, które zareagowały na największą liczbę postów użytkowników.
Love do #LOVE
Największym zainteresowaniem wśród użytkowników mediów społecznościowych cieszy się debiutująca w trwającym sezonie herbatka owocowa TEEKANNE „LOVE”. Posty poświęcone mieszance herbatek o smaku granatu i brzoskwini wywołują największą interakcję z fanami strony. W postach publikowanych przez użytkowników można znaleźć także wiele zdjęć i grafik poświęconych tej herbatce.
Share na www
Posty publikowane na Facebooku są automatycznie publikowane na nowej stronie internetowej TEEKANNE. Uzupełnienie naszej strony www o moduł prezentujący ostatnie aktywności na najważniejszym kanale komunikacji w mediach społecznościowych niewątpliwie zwiększyło atrakcyjność nowej odsłony www.teekanne.pl - zauważa Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Kreacje graficzne, w których główną rolę odkrywają nasze herbaty stanowią wartość dodaną serwisu i pozwalają na szybkie przejście na stronę na Facebooku i polubienie konkretnego posta. - dodaje.
Komunikacja z filtrem
Oprócz Facebooka, producent herbat TEEKANNE jest również aktywny na Instagramie. W komunikacji z użytkownikami wykorzystywane są tagi #teekanne oraz #taksmakujeherbata, będący nawiązaniem do realizowanej kampanii reklamowej. Na potrzeby współpracy z blogosferą marka rozpoczęła współpracę z Ceramiką Tułowice, która przygotowała porcelanowe imbryki, filiżanki i kubki, idealne do spożywania aromatycznych naparów herbacianych.
Strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych stworzyła i realizuje 365 agencja.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/fan-page-teekanne-z-coraz-wieksza-liczba-fanow-marka-awansowala-na-12-miejsce-w-segmencie-napojow